نوشن اعداد کسری در word
 
برق عشق
سه شنبه 22 فروردين 1391برچسب:, :: 22:54 ::  نويسنده : kltd and m3

در ابتدا نرم افزار Word را باز کنيد به منو View برويد و سپس به Toolbars برويد و Customize را انتخاب کنيد.

ترفند نوشتن اعداد كسري در word

در پنجره باز شده به تب Commands برويد و از قسمت Categories سمت چپ Insert را به حالت انتخاب درآورديد و از سمت راست Equation Editor را انتخاب کنيد تصوير يک راديکال با عدد a را دارد.
از اين طريق که پس از ورود به برنامه کليد alt را پايين نگه داشته و به ترتيب کليدهاي v,t,c را بفشاريد تا پنجره Customize براي شما ظاهر گردد بعد گزينه Rearrange Commands… را انتخاب نموده در پنجره باز شده در قسمت Menu Bar منويي را که مي خواهيم خصوصيت فرمول نويسي را به آن بيفزاييم انتخاب نموده بعد روي گزينه Add… کليک نموده تا پنجره Add Command باز شود در پنجره باز شده از سمت چپ گزينه Insert و از سمت راست گزينه Equation Editor را انتخاب نموده و با تائيد صفحه پنجره ها را مي بنديد و با مراجعه به منويي که انتخاب نموده ايد مشاهده مي نماييد که آيکون a√ به منو اضافه شده که از طريق اين گزينه مي توانيد فرمول نويسي واعدادكسري را به راحتي بنويسيد .


بر گرفته از سایت تفریحی


نظرات شما عزیزان:

مهدی
ساعت0:39---24 فروردين 1391
دادش دمت گم نظر دادی امامطالب را خودم منویسم اگر جواب دادی بیا نظر بده

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ ما خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان برق عشق و آدرس ltdandm3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.